torsdag 4. februar 2010

Potensiale

Jeg har begynt å lese boken ”Fenomena”
En bok om to alver; ”Alk og Ilke” som må sloss for å befri folket sitt.
Dette er en typisk bok som det kan være litt vanskelig å komme i gang med. Den er litt uinteressang i begynnelsen, men blir mer spennende utover. Boken er blant flere, vi elever kan velge å lese fram til Ungdommens Kritikerpris. Her er det ungdommer som skal nominere de beste ungdomsbøkene, og til slutt dele ut en pris til forfatteren av denne.
Når vi først fikk beskjed om at vi skulle ha dette prosjektet, var ikke jeg tilstede, ganske ironisk, for en person som er glad i å lese bøker. Jeg er ikke sikker på hvor mange bøker som vi skal lese, men i mitt tilfelle har jeg ikke fått en bok. Hørt noe av lydboken til Tidligere nevnte bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar