torsdag 4. februar 2010

Ungdommens Kritikerpris

Ungdommens kritikerpris prosjektet handler om at noen få utvalgte klasser skal lese noen bøker som prosjektlederne har valgt ut. Klassene skal deretter være med på å bestemme hvilken bok som skal vinne denne prisen. Klassen min er valgt ut til å gjøre nettopp dette, dette er et spennende prosjekt. Vi skal lese 5 bøker helst, og alle er greie å lese. Jeg har lest en bok, som jeg syns var veldig bra, denne boka heter ”Natt på Frognerbadet”. Boka startet veldig tregt, men ble bedre mot slutten, noe som flere i klassen er enige med meg i. I klassen har vi også lest Phenomena, dette er en grei bok. Men flere synes at det er en veldig treg start her og. Men det begynner å skje mer dit hvor vi er kommet nå.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Flott arbeid Christoffer jeg synes arbeidet er fantastisk og at du er en kjerne kar :)))))

    SvarSlett